ଏହି ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ବିନା ରିଚାର୍ଜରେ ମାଗଣା କଲିଂ ସହ ଡାଟା ପାଇବେ

 ଅର୍ଗସ ବ୍ୟୁରୋ: ଦେଶର ଦ୍ୱିତୀୟ ବୃହତ୍ତମ ଟେଲିକମ୍ କମ୍ପାନୀ ଏୟାରଟେଲ୍ ସବୁବେଳେ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଆବଶ୍ୟକତାକୁ ଭଲ ଭାବରେ ଗ୍ରହଣ କରିଥାଏ। ବର୍ତ୍ତମାନ କେରଳର ୱାୟାନାଡରେ ଭୂସ୍ଖଳନ ପରେ କମ୍ପାନୀ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ଏକ ବଡ ଉପହାର ଦେବା ନେଇ ଘୋଷଣା କରିଛନ୍ତି । ଉଭୟ ପ୍ରିପେଡ୍ ଏବଂ ପୋଷ୍ଟପେଡ୍ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ପାଇଁ କମ୍ପାନୀ ବଡ ଘୋଷଣା କରିଛି ।

ମୌସୁମୀ ଋତୁରେ ପ୍ରବଳ ବର୍ଷା ହେତୁ କେରଳର ୱାୟାନାଡରେ ଭୂସ୍ଖଳନ ଘଟିଛି। ଏହି ବିପର୍ଯ୍ୟୟରେ ଅନେକ ଲୋକ ପ୍ରାଣ ହରାଇଛନ୍ତି। ଏହି ସମୟରେ ଦେଶର ଟେଲିକମ୍ ସେକ୍ଟରର ଦ୍ୱିତୀୟ ବୃହତ୍ତମ କମ୍ପାନୀ ଏୟାରଟେଲ୍ ୱାୟାନାଡର ଲୋକଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ବଡ ଘୋଷଣା କରିଛି। ଏୟାରଟେଲ ୱାୟାନାଡରେ ଥିବା ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଅନେକ ଟେଲିକମ୍ ସେବା ମାଗଣା କରିଛି।
ବିପର୍ଯ୍ୟୟ ପ୍ରଭାବିତ ଅଞ୍ଚଳରେ ଏହାର ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ମାଗଣା ଟେଲିକମ୍ ସୁବିଧା ଯୋଗାଇଦେବା ପାଇଁ ଭାରତ ଏୟାରଟେଲ ଏକ ବଡ ଘୋଷଣା କରିଛି। କେବଳ ପ୍ରିପେଡ୍ ନୁହେଁ ଏହାର ପୋଷ୍ଟପେଡ୍ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ମଧ୍ୟ ମୋବାଇଲ୍ ସେବା ବଢାଇବାକୁ କ୍ୟାମ୍ପାନ ଘୋଷଣା କରିଛି।

ରିଚାର୍ଜ ବିନା ମାଗଣା କଥାବାର୍ତ୍ତା :-
ରିଲିଫ୍ ବିଷୟରେ କହିବାକୁ ଗଲେ ଅର୍ଥାତ୍ ଏୟାରଟେଲ୍ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରିପେଡ୍ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ଦିଆଯାଇଥିବା ଲାଭ, ସେହି ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଏହା ଉପସ୍ଥାପିତ ହୋଇଛି ଯାହାର ରିଚାର୍ଜ ଯୋଜନା ସମାପ୍ତ ହୋଇଛି । ପ୍ରାକୃତିକ ବିପର୍ଯ୍ୟୟ ହେତୁ ରିଚାର୍ଜ ଶେଷ ହେବା ପରେ ସେହି ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କର ବୌଧତା ବୃଦ୍ଧି କରାଯାଇଛି ।ଏହା ବ୍ୟତୀତ ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କୁ ଡାଟା ସହିତ ମାଗଣା କଲିଂର ସୁବିଧା ମଧ୍ୟ ଦିଆଯିବ ।

ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କ ଯୋଜନାଗୁଡିକର ବୌଧତା ଯାହାର ପୂର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଛି 3 ଦିନ ପାଇଁ ବୃଦ୍ଧି କରାଯାଇଛି ।ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କୁ ପ୍ରତିଦିନ ୧ଜିବି ଡାଟା ଦିଆଯାଉଛି ।ମାଗଣା କଲିଂ ସହିତ, ଆପଣ ପ୍ରତିଦିନ ୧୦୦ ଟି SMS ମଧ୍ୟ ପାଇବେ ।

ବିଲ୍ ଦେୟ ପାଇଁ ଶେଷ ତାରିଖ ବୃଦ୍ଧି କରାଯାଇଛି 
ଯଦି ଆମେ ପୋଷ୍ଟପେଡ୍ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଲାଭ ଘୋଷଣା ବିଷୟରେ ଆଲୋଚନା କରୁ, ତେବେ କମ୍ପାନୀ ୱାୟାନାଡ୍ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ପାଇଁ ବିଲ୍ ପେମେଣ୍ଟ ସମୟସୀମାକୁ ୩୦ ଦିନ ବୃଦ୍ଧି କରିଛି। ଅର୍ଥାତ୍ ବର୍ତ୍ତମାନ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଆଉ ୧ ମାସ ପାଇଁ ଟେଲିକମ୍ ସେବାକୁ ନେବାକୁ ସମର୍ଥ ହେବେ ।ତେବେ ଏହା ପରେ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଆସନ୍ତା ମାସରେ ସିଧାସଳଖ ୨ ମାସ ପାଇଁ ବିଲ୍ ଜମା କରିବେ

ଅଧିକ ପଢ଼ନ୍ତୁ ଭାରତ ଖବର 

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post